Pozycjonowanie stron Bielsko-Biała

Pozycjonowanie Bielsko

Skuteczne pozycjonowanie stron dla firm z miasta Bielsko-Biała

Prowadzisz firmę w mieście Bielsko-Biała lub miejscowościach ościennych? Czujesz potrzebę bycia widocznym w wynikach wyszukiwania Google? Masz zamiar zdobyć nowych Klientów z naszego miasta na swoje produkty i usługi? Najlepszym sposobem na dotarcie do większej ilości potencjalnych odbiorców jest dla Ciebie skuteczne pozycjonowanie. W dodatku oferowana przez naszą firmę usługa jest płatna dopiero za efekt, czyli w momencie kiedy zaczniemy dla Ciebie zarabiać uwidaczniając twoją ofertę na wysokich pozycjach w Bielsku w wyszukiwarce Google. Sprawdź co możesz zyskać i jak wiele straciłeś poprzez brak wysoko wypozycjonowanej strony.

Od czego zacząć pozycjonowanie strony, jak to wygląda u nas?



 
1

Wybór fraz kluczowych

Najpierw należy przeanalizować branże pod względem popularności, a następnie dobieramy pulę fraz kluczowych najlepiej opisującą branżę.

2

Audyt i optymalizacja techniczna strony

Kolejnym krokiem jest budowa strony od podstaw dedykowanej i zoptymalizowanej pod dane pozycjonowanie. Jeśli już posiadamy stronę możemy przeprowadzić optymalizację techniczną strony, która pozwoli nam na rozpoczęcie kolejnego kroku, jednakże należy się liczyć z tym, iż może to być mniej efektywne.

3

Wartościowy kontent na stronie

Należy pamiętać o tym iż aby strona była widoczna w google, musi być na temat, a jej treść musi być autorska, dedykowana dla danego serwisu. Kopiowana treść z innych stron, nawet w olbrzymich ilościach nie daje praktycznie nic, bo wyszukiwarka Google widzi to jako kopia już istniejących treści.

4

Jakościowe linkowanie do serwisu

Optymalizacja i treści na stronie to dobra baza, ale aby być widocznym w google należy stworzyć tzw. mapę drogowskazów do niej, czyli linków prowadzących. I tu jeśli linki są wysokiej jakości, dobrze opisane to powodują wzrost pozycji serwisu, działa to jak reklama w telewizji, jeśli jest powtarzana z odpowiednią gęstością i czasem, to jest zapamiętana..

5

Analiza i działania wyprzedzające

Strona pozycjonowana jest przez nas cały czas monitorowana. Sprawdzane są pozycje fraz kluczowych, analizowane są dane ze statystyk, jak również na bieżąco analizujemy aktualizacje algorytmów wyszukiwarki Google. Daje nam to możliwość rozwoju serwisu i zaplecza w odpowiednim kierunku.

Co to jest pozycjonowanie w Google i jak działa?

Pozycjonowanie (zwane potocznie SEO - czyli w angielskim tłumaczeniu optymalizowanie stron pod kątem silników wyszukiwarek) jest złożonym i skomplikowanym systemem podejmowanych działań, których efektem jest doprowadzenie pozycjonowanej strony do stanu, w którym osiąga ona wysokie pozycje w organicznych winikach wyszukiwania, a co za tym idzie zwiększa ona swoją widoczność dla potencjalnych odbiorców. Proces pozycjonowania współczesnych stron wymaga od firm pozycjonujących podjęcia szeregu zadań i systematycznej długofalowej pracy. Wpływ na pozycję danej strony w wyszukiwarce ma albowiem bardzo duża ilość branych przez Google parametrów i czynników, które jej algorytmy weryfikują, poddają ocenie w zestawieniu z konkurencyjnymi stronami starając się nieustannie dopracowywać jakość zwracanych wyników. Dlatego też najważniejszą istotą pozycjonowania jest określenie strategii działań, ich systamatyczność oraz wielkość skali podejmowanych wdrożeń, zmian i rozwoju.

Co zyskam dzięki pozycjonowaniu strony?

Ze względu na fakt, iż w naszym kraju praktycznie wszystkie wyszukiwania bezpośrednie odbywają się za pomocą wyszukiwarki Google (według danych na 2019 rok jest to ponad 98% wszystkich wyszukiwań (2 procent posiada wyszukiwarka bing i pozostałe)) - nie ulega wątpliwości jaki zasięg może mieć nasza strona z ofertą produktów i usług w skali kraju. Bezsprzecznie pozycjonowanie jest promocją firmy o największym zasięgu jeśli chodzi o dostępne media, jednocześnie o bardzo korzystnej relacji ponoszonych kosztów do stopnia konwersji czyli w skrócie - przełożenia się poniesionych nakładów na zdobycie nowej grupy klientów czy pozyskanie nowych kontrahentów. Reasumując - dzięki usłudze jaką jest pozycjonowanie - pozyskasz nowych Klientów i nowe rynki zbytu swoich produktów i usług.

Pozycjonowanie - strategiczne potrzeby

Proces pozycjonowania w strategicznym podejściu ma prowadzić do osiągnięcia nie tylko wysokich, ale i stablinych w czasie pozycji w wyszukiwarce. Efektem tego jest większa jej widoczność dla ogółu odbiorców - ten wzrost dostępności prowadzi natomiast do zwiększenia naturalnego ruchu na danym serwisie. Im wyżej w Google - tym więcej wejść. Dane mówią same za siebie - według przeprowadzonej analizy rozkładu współczynnika CTR - współczynnik konwersji dla wejść z wyszukiwarki w przypadku pierwszej pozycji wynosi ponad 32% - w porównaniu strona konkurecji która plasuje się na ostatnim miejscu (pierwszej strony pozycjonowania wyników w Google) to zaledwie 1.5%. Jak widać - bedąc na pierwszym miejscu w swojej branży możemy mieć blisko 20-krotnie większy ruch (tym samym więcej klientów) niż w przypadku gdy nasza strona zajmuje 10 miejsce. A co jeśli w ogóle Cię nie ma w wynikach wyszukiwania - odpowiedź jest prosta :)

Pozycjonowanie - Najczęściej zadawane pytania:



Jeśli strona jest wykonana w sposób prawidłowy i zawiera treści na temat, pierwsze efekty pracy zaowocują nam pozycjami po czasie od 2 miesięcy do 6 miesięcy w zależności od branży i wybranych fraz kluczowych

Za pozycjonowanie pobieramy opłaty dopiero gdy strona znajdzie się na pozycjach w kombinacjach fraz kluczowych zawartych na umowie.

Oczywiście jeśli strona jest zbudowana w prawidłowy sposób i uwzględnia nowe technologie, to oczywiście możemy ją pozycjonować, nie ma potrzeby budowy nowego serwisu. Oczywiście każdy przypadek jest indywidualny i dlatego zawsze analizujemy każdą stronę i przedstawiamy wyniki analizy naszym klientom.

Wydawać by się mogło że nie, niestety ma i to coraz większy, ponieważ google mierzy szybkość ładowania się strony i promuje strony które ładują się szybciej. Dlatego należy pamiętać aby nie pakować strony do przeładowanych kont hostingowych.

Każdy przypadek jest indywidualny i po analizie SEO stwierdzamy czy należy przeprowadzić tylko optymalizację, czy też należy przerobić istniejącą stronę pod kontem pozycjonowania. Ale spokojnie tym wszystkim zajmujemy się za Ciebie.

Nie ma powiązania pomiędzy pozycjonowaniem a linkami sponsorowanymi – czytaj więcej.

Są to działania SEO polegające na wypromowaniu serwisu w danym regionie kraju lub mieście np. pozycjonowanie bielsko – jest frazą regionalną, czyli usługą skierowaną w danym mieście. Dla kogo jest pozycjonowanie regionalne dla każdego kto prowadzi biznes, sprzedaż, usługi na danym ograniczonym geograficznie terenie a nie na terenie całego kraju czy kontynentu.

Jest to skopiowana treść z innych stron, czasopism, ect, które mają już swoje odzwierciedlenie w sieci. Czyli jest to tzw. plagiat, który jest piętnowany przez google i działa niekorzystnie na pozycjonowanie strony. Pamiętaj lepiej kilka zdań autorskich niż strona tekstu zapożyczona od kogoś.

Budowa strony ma takie samo znacznie jak budowa bolidu, jeśli konstrukcja jest dobrze przygotowana, dołożony jest dobry silnik wówczas mamy szansę na utrzymanie się w czołówce. Jeśli nasza strona jest "zlepkiem" zrobionym szybko, nie posiadającym odpowiednich rozwiązań konstrukcyjnych, ma bardzo małe szanse aby być wysoko.

To naturalny efekt spowodowany różnymi czynnikami. Ponieważ google to wyszukiwarka, żywy organizm który nieustannie jest ulepszany, uczy się na bieżąco. Następnie i najważniejsze konkurencja nie śpi i również działa w pozycjonowaniu swoich stron, dlatego tak ważna jest systematyczna praca. 11. Czy pobierana jest opłata za działania? - Pobieramy opłaty dopiero za efekty nie za działania.

Pozycjonowanie - różne potrzeby i przeznaczenie

Kto potrzebuje pozycjonowania? Dla jakiego biznesu jest ono niezbędne w dzisiejszych czasach? Praktycznie nie istnieje branża, która nie bazowałaby na kliencie zdobytym bezpośredniego z internetu. Z racji tego, iż dzisiaj każdy (nawet spontanicznie w przypadku telefonu komórkowego) polega na tym co podpowiada nam wyszukiwarka Google, pozycjonowanie jest dominującym kanałem dotarcia użytkowników do naszej strony. Niezależnie od rodzaju oferowanych produktów i usług, zasięgu naszego działania oraz celu zdobycia nowych odbiorców naszej strony czy sklepu internetowego, pozycjonowanie jest dzisiaj najważniejszym elementem działań podejmowanych na rzecz naszej widoczności w sieci.

POZYCJONOWANIE - JAK ANALIZOWAĆ WIDOCZNOŚĆ STRONY

Jak analizować widoczność strony

Pozycjonowanie - analiza widoczności przy pomocy Semstorm
Monika06 marzec 2020
MERCHANT CENTER POZYCJONOWANIE

Merchant Center

Udostępniaj swoje produkty ze sklepu na różnych platformach usługowych w Google
Wojtek10 luty 2020
POZYCJONOWANIE stron Bielsko 2020

Pozycjonowanie stron w Google w nowym 2020 roku

Zdobądź w nowym roku kolejnych Klientów dzięki pozycjonowaniu!
Monika27 stycznia 2020
POZYCJONOWANIE STRON A ICH ARCHITEKTURA – NA CO NALEŻY ZWRÓCIĆ UWAGĘ?

Architektura strony – czym jest i jaki ma związek z SEO?

Wpływ budowy i architektury stron na pozycjonowanie
Monika10 stycznia 2020
Pozycjonowanie a zmiany algorytmów wyszukiwarki Google

Pozycjonowanie a zmiany algorytmów wyszukiwarki Google

Jak uchronić nasze pozycjonowanie przed wpływem zmian robotów Google?
Mariusz09 stycznia 2020
JAKI JEST WPŁYW LINKÓW SPONSOROWANYCH (GOOGLE ADWORDS) NA POZYCJONOWANIE?

Google Ads a pozycje strony

Jaki jest wpływ linków sponsorowanych (Google adwords) na pozycjonowanie?
Wojtek10 grudnia 2019
POZYCJONOWANIE Bielsko - LISTOPADOWY UPDATE GOOGLE

Pozycjonowanie - Listopadowy Update Google

Praktyczne informacje o wpływie najnowszych zmian algorytmów wyszukiwarki Google na wyniki pozycjonowania.
Monika18 grudnia 2019
Co to jest User Generated Content i jaki ma wpływ na pozycjonowanie - blog Bielsko

User Generated Content

Wpływ UGC na pozycjonowanie w Google
Julka09 grudnia 2019
Jak rozszyfrować Google - pozycjonowanie

Jak rozszyfrować Google?

Czyli od czego zależy ranking i pozycjonowanie naszej strony
Wojtek12 sierpnia 2019
Wpływ czasu ładowania na pozycjonowanie

Wpływ czasu ładowania na pozycjonowanie

W jakim stopniu pozycjonowanie sklepu i strony zależy od jego czasu ładowania
Pardon30 kwietnia 2019
POZYCJONOWANIE STRON A DUPLICATED CONTENT

Pozycjonowanie a duplicated
content

Dlaczego unikać zduplikowanego kontentu w pozycjonowaniu stron?
Wojtek26 kwietnia 2019
Konstrukcja stron a pozycjonowanie

Konstrukcja stron a pozycjonowanie

Wpływ konstrukcji stron i sklepów internetowych na pozycjonowanie
Pardon15 stycznia 2019
Jak długo się czeka na efekty pozycjonowania?

Jak długo się czeka na efekty pozycjonowania?

Pozycjonowanie jako proces długofalowy
Pardon03 stycznia 2019
Rozszerz pozycjonowanie dzięki Landing Page

Rozszerz pozycjonowanie dzięki Landing Page

Jakie znaczenie w marketingu odgrywają strony typu landing page?
Pardon29 grudnia 2018
Pozycjonowanie Lokalne

Pozycjonowanie Lokalne

Kiedy kłaść nacisk na pozycjonowanie lokalne a kiedy jedynym słusznym rozwiązaniem jest widoczność ogólnopolska?
Pardon26 grudnia 2018
Pozycjonowanie a Open Graph

Pozycjonowanie a Open Graph

Poznaj zasady działania Open Graph protocol oraz wpływ jego zastosowania na konwersję odwiedzin strony a także na pozycjonowanie
Pardon20 grudnia 2018
Popraw swoje pozycjonowanie dzięki Rich Results

Popraw swoje pozycjonowanie dzięki Rich Results

Jak wspomóc swoje pozycjonowanie poprzez testy Rich Results?
Pardon21 grudnia 2018

Blog realizowany przez: Exponet Bielsko-Biała. Treści maja charakter informacyjny - redagowane w sposób subiektywny przez osoby w oparciu o przemyślenia własne oraz doświadczenie, osobisty poglad i perspektywy na poruszane tutaj tematy.

Social media: