Reklama na Facebook

Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych

Reklama na Facebook
Reklama na Facebook`i i w innych Social Mediach

Wykorzystaj potencjał najpopularniejszych na świecie portali społecznościowych. Z samego tylko Facebooka w naszym kraju korzysta aktywnie codziennie prawie 17 milionów użytkowników. Dotrzyj do nich ze swoją ofertą dzięki prowadzonym przez nas kampaniom reklamowym.

Skieruj ruch społeczności Facebook`a

Dlaczego Twoja firma potrzebuje reklamy w mediach społecznościowych?

Reklama Facebook - Z jakich składa się kroków?

Każda kampania reklamowa na Facebooku, aby była skuteczna i efektywna, wymaga podjęcia szeregu wymagających profesjonalnego podejścia kroków. Prawidłowo przygotowane reklamy Facebook Ads pozwolą zoptymalizować koszty, ale i zwiększyć skuteczność ich działania w pozyskiwaniu nowych Klientów.

Reklama Facebook jako źródło cennych informacji

Z każdej przeprowadzonej kampani reklamowej na Facebook czy Instagram, możesz wyciągnąć interesujące wnioski. Dzięki analizie za pomocą różnych narzędzi statystycznych (w tym Google Analytics) w trakcie jak i po ukończeniu kampanii będziesz bogatszy o istotną dla Ciebie i twojej firmy wiedzę. Dowiesz się kto faktycznie zainteresował się profilem twojej działalności, jaka grupa wiekowa najchętniej kupuje twoje produkty oraz w jakim regionie jest największe zainteresowanie twoją ofertą. Będziesz w stanie sprawdzić, która z grup twoich produktów i usług cieszyła się największą popularnością. Dzięki temu będziesz w stanie lepiej dopasowywać swoją ofertę i w którym kierunku dalej się rozwijać.

  • Poznaj swoich nowych Klientów
    Dzięki dostępom do danych analitycznych, bliżej poznasz oczekiwania i zachowania swoich Klientów.
  • Nawiązuj więź z odbiorcami
    Dzięki kampaniom Facebook Ads i Instagram Ads nawiążesz nowe relacje biznesowe
  • Przypominaj o swojej marce!
    Wróć do swoich wcześniejszych Klientów z nową ofertą produktów i usług..
  • Zwiększ swoje przychody
    Poszerzenie rynku zbytów na swoje produkty i usługi korzystnie wpłynie na obroty twojej firmy.
  • Analizuj dane demograficzne
    Zdobądź wiedzę na temat struktury demograficznej ludzi odwiedzających twój profil, stronę internetową czy sklep online.
  • Utrwalaj świadomość marki w globalnej skali!
    Dzięki częstotliwośći i zasięgowi w jakim twoja firma pojawia się w przestrzeni mediów społecznościowych utrwalasz nie tylko świadomość ale też rozpoznawalność swojej marki.