Agencja marketingowa Bielsko - strony internetowe i pozycjonowanie

Zastanawiasz się, jak wybrać najlepszą agencję marketingu cyfrowego? Słusznie, bo przecież nie można nie docenić znaczenia wysokiej jakości cyfrowej kampanii marketingowej. Firmy są zmuszane do szukania najlepszej agencji marketingu cyfrowego, która zaspokoi ich potrzeby. Ponieważ obecnie dostępnych jest tysiące takich agencji, łatwo się zgubić.

Oto kilka sztuczek, których możesz użyć, wybierając która agencja marketingowa będzie najlepsza dla twojej firmy. Przede wszystkim pamiętaj, że największy nie zawsze jest najlepszy. Istnieje wiele dużych agencji marketingu cyfrowego z ogromnymi zespołami i dziesięcioleciami doświadczenia. Najczęściej firmy takie posiadają znaczną liczbę młodszych pracowników zajmujących się różnymi usługami. Jednocześnie trudno jest zostać najlepiej płacącym klientem ze względu na konkurencję. Najwyżej płacący klienci otrzymują najlepsze usługi i najwięcej uwagi. Łatwiej zostać jednym z nich w mniejszej firmie. Z drugiej strony -nie daj się nabrać na tanie usługi. Wszyscy wiemy, że zawsze są firmy, które oferują ogromne rabaty lub koszt ich usług wydaje się zbyt piękny, aby mógł być prawdziwy. W większości przypadków tak jest. W większości przypadków, płacąc wyjątkowo niską cenę, spotkasz startup z mniej niż doświadczonym zespołem. Ponieważ wybór tych firm jest ogromny, wybierz średnią cenę. Poproś o przykłady wcześniejszej pracy jaką dana agencja marketingowa już wykonała. Bez względu na to, ile dobrych rzeczy firma mówi o sobie w sekcji „o nas” na stronie internetowej, rzeczywistość może być bardzo różna. Najlepiej poprosić przedstawiciela o pokazanie sukcesu jego poprzednich projektów. Każda szanująca się agencja marketingu cyfrowego ma portfolio. Poproś o plan marketingowy. Przed zatrudnieniem ekspertów ds. marketingu cyfrowego poproś ich o konkretny plan marketingowy dla Twojej firmy. Poproś o harmonogram i zarys, aby zorientować się, jak dobrze dana agencja marketingowa jest przygotowana do wykonania danej pracy. Nie zapominaj, że możesz wynająć kilka firm na okres próbny, a następnie wybrać tę, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Marketing polega na jednej rzeczy: ustaleniu, gdzie rynek docelowy skupia ich uwagę, a następnie tworzeniu treści w tym miejscu. Kiedyś uwaga ludzi skupiała się na radiu, gazetach i innych mediach offline. Wystarczyło więc wykupić reklamy na tych platformach, jeśli chciałeś dotrzeć do właściwych ludzi. Ale teraz jest to bardziej skomplikowane. Uwaga ludzi jest podzielona na różne platformy, a zdaje się że tylko dobra agencja marketingowa potrafi ogarnąć je wszystkie. Na przykład, jeśli kierujesz reklamy do kadry kierowniczej, możesz chcieć pokazać się na LinkedIn. Jeśli kierujesz reklamy do młodszych osób, Snapchat i Instagram to odpowiednie miejsca. A przy 1,65 miliarda aktywnych użytkowników Facebooka miesięcznie, którzy spędzają średnio 50 minut dziennie w witrynie, praktycznie każda firma może zobaczyć zwrot z inwestycji dzięki reklamom na Facebooku. Każdego dnia pojawiają się nowe taktyki marketingowe. Zapracowanym przedsiębiorcom może być trudno być na bieżąco z najnowszymi trendami, znaleźć najlepsze sposoby korzystania z różnych platform i zostać mistrzem w każdej dziedzinie marketingu cyfrowego z dnia na dzień. W tym miejscu zatrudnienie agencji może pomóc Twojej firmie. Zatrudnienie zespołu ekspertów do zarządzania bardziej technicznymi aspektami strategii marketingowej pozwala skoncentrować się na innych obszarach działalności, które lubisz i które robisz najlepiej, zamiast spędzać tygodnie lub miesiące na poszukiwaniu odpowiedniej osoby do zatrudnienia i szkolenia. W tym artykule omówimy w dalszej części, jak ocenić agencję marketingową, jakie pytania należy zadać i jak zdecydować, czy zatrudnić agencję, czy zająć się marketingiem we własnym zakresie. Czym zajmuje się agencja marketingowa? Agencje marketingowe pomagają zwiększyć sprzedaż, wykorzystując różne taktyki marketingowe, aby przyciągnąć idealnego klienta. Usługi oferowane przez agencje są bardzo zróżnicowane, ale generalnie możesz spodziewać się podobnych usług. Spójrzmy na nie! Google AdWords to świetny sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów w momencie, gdy dowiadują się, że mają problem. Większość ludzi zwraca się do Google, aby znaleźć rozwiązania swoich problemów, więc prowadzenie kampanii AdWords skierowanej do tych potencjalnych klientów może być bardzo opłacalne. Wysokie pozycje artykułów w wynikach wyszukiwania to nie tylko budowanie „świadomości marki” czy zwiększanie liczby odsłon. To coś więcej. Umieszczając treści wysoko w wynikach wyszukiwania, będziesz w stanie przyciągnąć potencjalnych klientów na idealnym etapie podróży kupującego — dokładnie wtedy, gdy zdadzą sobie sprawę, że mają problem i potrzebują Twojego rozwiązania! Agencja marketingowa zapewnia te usługi, a kolejną jest reklama na Facebooku. Funkcje kierowania na Facebooku w połączeniu z ogromną bazą użytkowników sprawiają, że jest to fantastyczna platforma dla praktycznie każdej firmy, która może uzyskać zdrowy zwrot z inwestycji. Możesz kierować reklamy według płci, poziomu wykształcenia, dochodów, lokalizacji, zainteresowań, aktualizacji statusu, a nawet ważnych wydarzeń życiowych – i jak z tego nie skorzystać?! Reklama wideo – tą również może zaproponować dobra agencja marketingowa. YouTube dociera do większej liczby osób w wieku 18-49 lat niż 10 najlepszych programów telewizyjnych w czasie największej oglądalności. Ogromna widownia w połączeniu ze zwiększonym zaangażowaniem wynikającym z marketingu wideo sprawia, że reklamy wideo są doskonałym miejscem do śledzenia zwrotu z inwestycji. Reklamy wideo mogą być kierowane na podstawie danych demograficznych, zachowania online, lokalizacji, zainteresowań, kanału YouTube i nie tylko. Mobilny marketing! Ponad 50% wyszukiwań na urządzeniach mobilnych prowadzi do zakupu. Gdy to wyszukiwanie jest związane z lokalną firmą, liczba ta jest jeszcze wyższa: 78% lokalnych wyszukiwań mobilnych kończy się zakupami offline, a wyszukiwane hasła również wskazują na wysoki zamiar zakupu. Istnieje wiele opcji, które agencja marketingowa ma do wyboru, jeśli chodzi o reklamę mobilną, takie jak mobilne reklamy w YouTube, reklamy w aplikacjach i kampanie mające na celu zwiększenie liczby instalacji aplikacji mobilnych. Marketing treści to też sektor, którym agencja marketingowa może i powinna się zająć. Marketing treści jest paliwem, które zbudowało wiele wielomilionowych biznesów. Większość firm uważa, że tworzenie treści polega na pisaniu kilku postów na blogu co tydzień i umieszczaniu ich na stronie internetowej. Ale ci, którym bardziej zależy na sprzedaży niż na wskaźnikach, zdają sobie sprawę, że jest to bardziej skomplikowane. Usługi, które agencje mogą oferować w ramach content marketingu, obejmują generowanie postów na blogach, tworzenie infografik, pisanie SEO, analizę treści i promocję w mediach społecznościowych. Marketing e-mailowy, kolejna sprawa. E-mail nadal generuje największy zwrot z inwestycji dla marketerów, nawet przy pojawianiu się wszystkich nowych sieci społecznościowych. Agencja marketingowa może oferować usługi takie jak budowanie listy, angażowanie się w twoją listę, aby nie wygasła, segmentacja lub optymalizacja sekwencji autoresponderów. Koniec konców istnieje jeden główny czynnik, który decyduje o tym, czy Twoja witryna generuje sprzedaż, czy nie: czy odwiedzający podejmują działania, których oczekujesz? Oznacza to posiadanie odpowiedniego UX witryny, projektu formularza i innych elementów, aby zwiększyć generowanie potencjalnych klientów i konwersje. Usługi agencji w tym zakresie mogą obejmować analizę ścieżki konwersji, wyznaczanie celów, identyfikację metryk konwersji oraz zbieranie danych od odwiedzających witrynę. Niektóre agencje są bardziej wyspecjalizowane niż inne, ale generalnie oferują pewne odmiany usług wymienionych powyżej. Ale zanim będziesz mógł wybrać która agencja marketingowa będzie mogła Cię zaskoczyć z odpowiednimi usługami dla swojej firmy, musisz zadać sobie i swoim potencjalnym agencjom kilka pytań. Jak to: jakie są wymagania marketingowe Twojej firmy? Pierwszym krokiem jest ustalenie wymagań marketingowych własnej firmy przed szukaniem agencji. Potrzebujesz projektu strony internetowej? Marketing e-mailowy? SEO? Analityka? Jeśli masz już wewnętrzny zespół marketingowy, zadaj sobie pytanie, do jakich strategii marketingowych Twój zespół ma umiejętności? Jakie taktyki marketingowe wiesz, że „powinieneś” zastosować, ale jeszcze się do nich nie przyzwyczaiłeś? Są to rodzaje pytań, które rzucą nieco światła na to, co może przejąć agencja marketingowa, aby uzyskać bardziej efektywne wyniki. Jak prowadzą własny biznes? Jednym z najlepszych znaków świadczących o tym, co agencja może zrobić dla Twojej firmy, są wyniki, które sama dla siebie wygenerowała. Jeśli myślisz o zatrudnieniu agencji do zarządzania blogiem, w jaki sposób prowadzi ona własnego bloga? Jeśli myślisz o zatrudnieniu ich do promocji w mediach społecznościowych, jak radzą sobie z własnymi kontami w mediach społecznościowych? Jeśli chcesz zatrudnić ich do SEO, jak zajmują pozycję w wyszukiwaniu haseł w swojej branży? Dane te możesz zweryfikować samodzielnie, a także zapytać o to agencję. Jeśli nie „praktykują tego, co głoszą” we własnym biznesie, może to być ostrzeżenie, że tak naprawdę jest to taktyka, w którą nie wierzą lub nie są zdolni do usług, które oferują. Większość firm śledzi wskaźniki, liczby, które mogą wydawać się ważne, ale nie mają rzeczywistej korelacji z generowaniem przychodów dla firmy. Na przykład liczbę „polubień” posta można uznać za wskaźnik tego rodzaju, ponieważ nie zawsze przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest pobieranie przez agencję comiesięcznych stawek premium i dostarczanie tylko większej liczby polubień Twoich postów, ale bez wzrostu sprzedaży. Jak agencja marketingowa będzie mierzyć Twój sukces? Pamiętaj, aby zapytać o to agencję, przeglądając dostępne opcje. Z taką wiedzą możesz wybierać agencję która naprawdę zna się na marketingu cyfrowym.